maanantai 24. marraskuuta 2014

Muuttamista ja retkeilyä

Noniin, jos tässä pikaiset päivitykset pyöräyttäis taas ennen illan kiipeilyreenejä!

Muutin eilen uuteen huoneeseen, koska kevätlukukausi loppui ja suurin osa opiskelijoista muutti pois Campus Eastistä. Sen takia siis kafeteria, jossa oon syönyt koko tän ajan suljettiin ja piti muuttaa huoneeseen, jossa on keittiö. Asun nyt viiden huoneen unitissa ja meillä on täällä iso keittiö, olohuone, kylpyhuone ja pari vessaa. Tää on NIIIN paljon viihtyisämpi kun mun vanha huone ja vähän oikeen harmittaa, etten oo asunut täällä koko aikaa. :D Noh, kiva että saan nauttia tästä edes viimeiset viikot!
Mun uudet kämppikset on tosi mukavia, yksi tyttö, kolme poikaa. Tosin yhen niistä tapasin vasta äsken eikä se taida oikeen osata englantia.. Eilen pelattiin guitar heroa ja syötiin kengurua, hauska ilta!

Viime viikonloppuna olin vaihtarireissulla Blue Mountainsilla ja olin tosi innoissani kun vihdoinkin pääsin sinne. Vähän harmitti, kun ei ollut aikaa kunnolla patikoida siellä, mut nähtiin onneks paikka tosi hyvin sellasista vähän niin kun gondoleista, mitä sinne oli rakennettu. Siellä oli ihan sairaan kuuma ja niin paljon kärpäsiä ym. ettei mitään järkee! Täällä kärpäset on niin ärsyttäviä, ne ei välitä vaikka niitä kuin huiskis pois. :D Jos sit vähän kuvia taas!
My friends from Germany, Tina & Christina. :) Alemmassa kuvassa Three Sisters.





Oon oottanu vesiputouksien näkemistä melkein yhtä paljon kuin kenguruita, joten tää paikka oli musta aika huikee! Harmitti vaan, kun ei ollut aikaa kävellä lähemmäs, ois voinu vaik vähän pulikoida.
Käytiin sunnuntaina Bondi beachillä Sydneyssä, laitan sieltä kuvia myöhemmin!
Nyt tuli kiirus, siksi vuosisadan säälittävin blogikirjoitus.
MO!

-Iisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti