torstai 27. marraskuuta 2014

BONDI

Tässä taas sadepäivän ratoksi vois vähän päivitellä, kun ei mihinkään huvita enää lähteäkkään. Kävin äsken shoppailemassa ja tuli taas osteltua niin paljon kaikkea, etten tajuu miten oon ajatellut kuskata mun kaikki kamat suomeen.. Täällä on vaan niin kivoja kauppoja ja kerrankin eri kaupat ku Euroopassa! Ja oikeestaan jopa halvempaa kun Suomessa. :D Onneks täällä on kaupat auki pitkään vaan torstaisin, muuten oisin ihan peeaa. Mut täällä oon kyllä oikeesti tajunnut kuinka kallis maa Suomi taitaa olla, koska kaikkien muiden mielestä täällä on tosi kallista ja musta vaan useimmat jutut on halvempia kun Suomessa.

Mitäs muuta.. Ens viikolla pitäis palauttaa mun raportti ja oon onneks ihan hyvässä vaiheessa siinä jo. Vielä puuttuu SPSS-analyysit, jotka nyt ei ihan oo sitä mun vahvinta osaamista. :D Mut oon käyttänyt nyt 9 viikkoa päivittäin Exceliä joten on suorastaan mukava tehä välillä jotain muuta! Tullu excel kyllä niin tutuks täällä, onneks se on sentään hyödyllinen ohjelma osata kunnolla. Tänään mulle selvis, että mun tekemiä analyysejä käytetään hyväksi jossain ihan oikeessa julkaisussa, mikä aiheutti pientä painetta. :D Tää oli nimittäin mulle ihan uus tieto, luulin et mä teen niitä lähinnä omaks ilokseni.. En kylläkään tiiä miks mä niin luulin eihän siinä ois mitään järkee.

Huomenna alkaakin TAAS viikonloppu! Tän viikonlopun aion viettää vaan täällä ja maata vaan rannalla lauantain ja sunnuntain. Huomenna ois tarkotus mennä kattomaan korispeliä ja sen jälkeen vois vaikka lähteä vähän rilluttelemaan. :))

Ja niin! Jos nyt laittas niitä kuvia Bondilta! Oltiin siellä siis Tinan ja Alinan kanssa viime sunnuntaina. Sääennuste lupas +36 ja aurinkoa joten Bondilla oli semmoset 10 000 ihmistä meijän lisäks.. Kuulin eilen Alinalta et siellä oli ollu taas viikonloppuna haita, ihan hyvä ettei tätä tiedetty sunnuntaina. :D Siellä oli niiin ihana uida, vesi oli lämmintä eikä aallot ollu liian isoja. Siellä oli selvästi lähteny osalta vähän rusketuksen tavottelu käsistä, yhestäki naisest ei tienny oliks se tumma- vai valkoihonen alunperin. :D:D Me maattiin vaan pari tuntia beachillä ja sen jälkeen käveltiin Bondilta Bronte beachille pitkin rantaviivaa. Oli huikeet maisemat taas jälleen kerran. Vaikkakin oli ihan harmaata ja sateista loppupäivästä.
Siellä oli myös semmoset katumarkkinat, jossa käytiin kiertelemässä. Oisin halunnu ostaa tollasia tauluja mut ne oli niin painavia et en viittiny kun muutenkin varmaan painorajat paukkuu kotiin tullessa.




Siin olis semmosii kuvia tällä kertaa! Mun kamera on aiheuttanut mulle niin paljon päänvaivaa täällä, koska sillä otetuissa kuvissa on sellasia tummia läikkiä.. Oon yrittänyt putsata sitä linssiä ulkoota ja sisältä mut mikään ei tunnu auttavan. Enkä myöskään löydä tästä kaupungista yhtäkään paikkaa missä kameroita korjattais... Ei vissiin auta muu ku jatkaa kuvien blurraamista! 

Nyt pitää varata majotukset Uuden Seelannin reissulle, oon lykännyt tätä nyt joku 2kk enkä vaan saa aikaseks. Nyt on lähtöön enää reilu 2 viikkoa joten alkaa olla pakko. Siinä onkin ohjelmaa loppuillaksi!

Hyvää viikonloppua, kohta se on sielläki. <3

-Iisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti